Monday, September 21, 2009

forgiveness..

.. m-am trezit buimac.. si pe tine cu un stranutat.. imi intrase iar cateva fire de par in nas care m-au trezit din acelasi vesnic vis.. ai adormit la loc.. e 6 dimineata.. se intrezare un rasarit..

imi iau un halat pe mine si ies pe terasa.. iau o tigare din pachetul tau.. aprind bricheta si-mi aduc aminte ca m-am lasat de fumat..

ma uit catre rasarit.. cateva ganduri razlete imi trec prin cap.. “nu am chef sa mananc iar aceleasi chestii azi.. azi vreau sa-mi fac ceva de mancare.. de parca as putea.. idiotii astia nu au aici nimic comestibil.. arabii pizdii.. bagamias.. m-am luat dupa tine.. ca e frumos aici, pe draq.. ai vrut asta doar ca sa fiu departe de ea.. erai geloasa pana si pe buclele ei..

imi suna telefonul.. pe naiba.. cine o fi la ora asta.. Yassir.. pfff…

“da Yassir…

(mergem la golf?)

iar vrei sa mergem la golf cu noaptea in cap?

(da, hai ca mai vin niste prieteni din kuweit)

esti nebun frate..

(bine florin, la 10 esti acolo, stiu asta)..

bine o sa vin..”

Ah.. intru in casa… merg in camera alaturata.. ma intorc razvratit..

“unde e andra?”

(Am trimis-o cu bona sa vada rasaritul pe plaja)

“Doamne… esti cu capu”

te uiti urat la mine, dupa care imi zambesti miseleste..

ai noroc ca stiu ca ma iubesti..

si pui capu inapoi pe perna..

ies inapoi pe terasa..

tot n-am reusit sa-ti inteleg faza aia care ai facut-o.. eram cu tine in Biserica iar tu in loc sa te uiti la mine te uitai la ea.. de parca te-ai fi maritat cu ea.. iar eu ma simteam ca si cum ai vrut sa te razbuni pe ea.. desi cateodata as fi vrut sa-ti reprosez anumite chestii nu am facut-o, mai tii minte cand te sarutai cu mihai cu o seara inaintea nuntii? si-mi spuneai ca era ai facut-o ca asa era jocul.. ma lasi.. si te uitai lung la el ca atunci cand te uiti la mine si faci dragoste cu mine.. ma intreb cateoadata, nu cumva atunci cand facem dragoste ti-l imaginezi pe el?

ce ganduri tampite am si eu..

a rasarit soarele..

vad un zmeu.. mda.. e bona lu’ andra.. mai tampita ca tine.. saraca copila, o treziti cu noaptea in cap sa vada rasaritul.. in fiecare zi de sambata.. parca ar fi un fel de ritual..

“(salut Florin)

salut Nader..

(ai vorbi cu Yassir?)

da..

(si vii si tu, nu?)

da..

(esti bine?)

da..

(ma duc sa beau o cafea, vii?)

nu..

(ok, ne vedem mai tarziu)

bine..”

ah ce racoare e..

alerg si ma arunc in pat.. ma iei in brate.. tz-ar parul blond sa-ti fie..

“(te iubesc)

serios?

(nu ma crezi)

conteaza?

(da..)

pentru mine nu mai conteaza decat aia mica..

(doar atat?)

da.. si ma bucur ca seamana cu tine..

(de ce? ca nu e blonda?)

pai nici tu nu esti blonda.. sau ai uitat?!

(da ai dreptate, dar nu are bucle.. nu te deranjeaza?)

esti cu capu..

(si asta te-a atras cel mai mult)

pe naiba..”

ma ridic si ies din nou pe terasa.. te simt.. parca ai fi umbra mea.. ma iei in brate..

“au trecut 8 ani?”

(daca te referi de cand suntem impreuna au trecut 10.. si 8 de cand n-ai mai vazut-o pe ea.. dobitocule.. ma duc la dush.. distractie placuta.. o zi frumoasa)

mersi ingrato..”

s-a dus naibii si pofta de mancare.. aprind o tigare.. ce buna e.. ii uitasem gustul.. o sting repede..

vine spre mine si imi sare in brate..

“(tatiiiiii… te-ai tlezit?)

da comoara mea.. te-ai jucat cu zmeul?

(da, m-a ajutat Nadia sa-l inalt, siiii, am vazut cum a iesit soalele din maleee)

si rica?

(licaaa? lica nu stia sa zica, L, latusca, lamulica)

mancati-as gurita ta..

(mami unde e?)

e la dush, asteapt-o ca o sa mergi cu ea in oras.. eu ma imbrac si plec cu unchiu Yassir..

(bine..)

hai fugi si te schimba..”

pfff… inca o zi idioata.. ma imbrac si ies pe usa strigand..

“am plecaaaaat..

(du-teee, duce-te-ai..)

invartindu-ma.. stiu..”

No comments:

Post a Comment